Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 30, 2015

Herbal Blend Shaklee dan Masalah Kulit

Assalamualaikum.

Haa, nak tanya ni. Siapa ada masalah kulit sensitif? Angkat tangan cepat. =)

Sebenarnya kulit aku ni ada jugak masalahnya. Kalau panas, start la naik gatal-gatal kat leher, belakang lutut and tempat-tempat yang mudah naik ruam. Kalau kena gigit nyamuk pulak, mesti berbekas tinggal parut hitam. Tu belum kalau pijak lantai simen lagi.. habis merekah tumit. Memang payah sangat nak maintain kulit elok. Pheeewww..

Tapi sejak jumpa Herbal Blend ni, memang syiokkk sangat! Multipurpose cream yang paling DAEBAK bagi aku. Hahahahahhh. *Gelak besar*

Dulu biasa pakai krim untuk heel cracked brand Sc***l. Katanya only 3 days dah healed tapi maybe tak serasi kot dengan aku so tak jalan. Dah la lepas pakai rasa berminyak-minyak. Memang kena gantung kaki dah lepas apply krim tu. Yang ni aku bagi realistic sikit la eh. Kang korang tak percaya pulak. Hehehee.. Ni testimoni aku sendiri dalam masa DUA MINGGU.

klik untuk tumbesaran gambar


Herbal Blend ni tak payah tunggu lama-lama. Lepas sapu, tunggu few minutes dah meresap semua. Selesa je. Takde melekit ke apa. Paling best, sesuai untuk budak-budak jugak. Common problem untuk kids mestilah Eczema kan? ha, boleh jugak pakai Herbal Blend ni.

Sekarang pergi travel mesti kena bawak Herbal Blend. Senang kalau kena gigit nyamuk, terus sapu. Penat berjalan pon boleh apply kat kaki jadi macam minyak urut. Ehehehe.. Kalau naik jerawat pon cepat-cepat sapu Herbal Blend bagi dia kecut. =)

Ada caranya untuk kurangkan skin problem dengan Herbal Blend ni. Nak tips nya kena la jadi customer aku dulu. Kihkihkihhhh.. Special consultation for special customer. =)


Till then. Adios gaissss!

Facebook : Myra Anne Noridin
Instagram : @myraanne35 
Whatsapp : +60196035169


No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE