Wednesday, April 6, 2016

Cik Puan Kikin kahwin sudah...

12 March 2016,

Selamatlah my only kakak jadi isteri orang. Memang aku langkah bendul sebab tak sabar kahwin. Kihkihhh.. tapi kalau tunggu entah tahun bila pulak aku kahwin kan sebab masa tu Cik Puan Kikin ni tak ketemu jodoh lagi. Hahahaha...

Nurul Asyikin & Md Azim

Weeee... selama ni berderet abang biras aku. Ni first time la dapat abang ipar. Hehee.. Lepas ni lambat lagi la kot kenduri kat rumah tu. Sebab Si Eby tak kerja tetap lagi. Si Yunnade tengah sambung degree. =)

Kita layan gambar jela eh. Gambar dari PhotoG takde kat aku. So mana yang ada dalam henpon jela..

               
              


Anak buah handsomeku, Aqil.

Bestie for life!
Thank you for coming Amal & Yaya.

Thank you Ibu Imah sudi datang.
Dapat jugak lepas rindu dekat Bungas.
Ni Bunga no 3, Lily.
Delia & Orked busy buat benda lain. Heheheh.

Aju & Ina.. thank you jugak tau! =)

Yeayy! Full guest book hasil tanganku dengan warm wishes for the bride & groom.

Sebenarnya aku ketua dayang. Tapi masa ni aku busy kat luar.
So dedayang yang lain ni bergambar tanpa aku.
Sobs..sobs..

My precious one, Geng Rabun.

Alhamdulillah hampir sebulan dah kenduri selesai. Nanti aku update hasil tangan aku untuk majlis Cik Puan Kikin ni ya? Cuba teka apa dia. =)

Till then.













No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE