Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 1, 2016

Dugaan Pagi Ini


Assalamualaikum.
Selamat pagi!

Pagi ni excited nak buatkan bekal nasi goreng botak untuk asbeng sebab tu memang favourite dia. Barang-barang pon dah prepare semalam so harini tinggal campak-campak je.. Dah siap tumis cili, masukkan carrot apa semua, aku pon terus lah masukkan nasi sejuk. Sekali bila dah masuk dalam kuali tengok-tengok nasi tu dah tak elok pulak. Huwaaaa!!!! Nak nangis ye. TErpaksa humban semua ke tong sampah.

Tengok jam dah 8.15am.

Laju-laju tanak nasi baru sambil berdoa, Ya Allah Kau permudahkanlah urusan aku untuk bagi bekal buat suami hari ni. Lepas tu terus tumis sayur kailan masak sos tiram je and buat sambal kentang ikan bilis. Alhamdulillah 8.40am dah settle semua. Sempat lah bagi asbeng bawak bekal hari ni walaupun lauk simple je. Nampak tak berdesup aku buat semua tu. Hehehehe...


Harini di bulan April aku nak umumkan yang Promo Shaklee April ialah SR VITAMIN C & OMEGA. Baru je borak dengan akak ipar dua hari lepas. Dia harapkan promo Vitamin C maybe sebab stok dah nak habis. Aku pulak harapkan promo Omega sebab Omega ni memang tak boleh putus stok. Jimatlah sikit kalau time promo kan?

Sekali sudahnya dua-dua promo. Syukur Ya Allah Kau dengar permintaan kami. =)



Nanti aku cerita pengalaman aku sendiri pasal dua produk best ni ya? =)
Siapa nak rembat harga promo boleh la roger-roger tau.

Till then.

Ig: @myraanne35
Whatsapp : 0196035169




















No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE